Η ηθοποιός Τζόυς Ευείδη για το Υπαίθριο Θέατρο της Κοζάνης: ” Ντροπή Ντροπή Ντροπή..Ούτε νερό να πιούμε…οι τουαλέτες άθλιες και πανβρώμικες”

Η ανάρτηση της ηθοποιού Τζόυς Ευείδη για το Υπαίθριο Δημοτικό Θέατρο Κοζάνης Στο υπέροχο θέατρο της Κοζάνης ο ηθοποιός δεν εχει ούτε νερο να πιει και αν θελει πιπι πρεπει να παει στο δασος γιατί τα καμαρίνια και οι τουαλέτες ειναι άθλιες και πανβρωμικες … κάθε πέρσι και καλυτερα !!! … Συνεχίστε να διαβάζετε το Η ηθοποιός Τζόυς Ευείδη για το Υπαίθριο Θέατρο της Κοζάνης: ” Ντροπή Ντροπή Ντροπή..Ούτε νερό να πιούμε…οι τουαλέτες άθλιες και πανβρώμικες”.