Η ανάρτηση της ηθοποιού Τζόυς Ευείδη για το Υπαίθριο Δημοτικό Θέατρο Κοζάνης Στο υπέροχο θέατρο της Κοζάνης ο ηθοποιός δεν εχει ούτε νερο να πιει και αν θελει πιπι πρεπει να παει στο δασος γιατί τα καμαρίνια και οι τουαλέτες ειναι άθλιες και πανβρωμικες … κάθε πέρσι και καλυτερα !!! … Συνεχίστε να διαβάζετε το Η ηθοποιός Τζόυς Ευείδη για το Υπαίθριο Θέατρο της Κοζάνης: ” Ντροπή Ντροπή Ντροπή..Ούτε νερό να πιούμε…οι τουαλέτες άθλιες και πανβρώμικες”.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί