Μύθι, μύθι, μύθι, μύθι, παραμύθι θ’ αρχινίσει… Ιστορίες από το στόμα στο αυτί και από το αυτί στο στόμα…
Το Νηπιαγωγείο Ξηρολίμνης διοργανώνει αφήγηση παραμυθιού για μικρούς και μεγάλους, την Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2025 και ώρα 17:00, στην αίθουσα εκδηλώσεων της Κοινότητας Ξηρολίμνης!
Αφηγήτρια : Λαμπροπούλου Βάια
Συνοδεία βιολοντσέλο: Τανή Δώρα
Σας περιμένουμε όλους, να περάσουμε ένα πολύ ευχάριστο απόγευμα γεμάτο παραμύθια…
Οι Νηπιαγωγοί του σχολείου












2 σχόλια
Μπραβο στις νηπιαγωγους του σχολειου για την πρωτοβουλια! Για να αγαπησουν ουσιαστικα τα παιδια το σχολειο πρεπει να το βλεπουν κ σε ωρες εκτος μαθηματων κανοντας εξισου διασκεδαστικα πράγματα και βλέποντας κ μια άλλη εκδοχη των δασκάλων τους! Και μαζι με αυτους, και αλλα παιδια που μπορει να μην πανε σ αυτο το σχολειο! Μπραβο και παλι! Και εις αλλα!
Είναι τιμή μας τα λόγια σας!! Σας ευχαριστούμε πολύ!!