LifestyleΆνδρας

Νεαρός στην Θεσσαλονίκη φούλαρε το αυτοκίνητο του και έγινε… καπνός

Ο οδηγός αφού το γέμισε με βενζίνη, εξαφανίστηκε χωρίς να πληρώσει.

Ένα απίστευτο περιστατικό σημειώθηκε σε βενζινάδικο στη Θεσσαλονίκη, όταν ένας οδηγός αφού γέμισε το ρεζερβουάρ έφυγε χωρίς να πληρώσει.

Αστυνομικοί του Τμήματος Ασφαλείας Πυλαίας – Χορτιάτη σχημάτισαν δικογραφία σε βάρος 21χρονου.

Συγκεκριμένα, στα τέλη Απριλίου του 2022 μετέβη σε πρατήριο υγρών καυσίμων στην περιοχή της Πυλαίας και αφού γέμισε το Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο του με βενζίνη αξίας 133 ευρώ, αποχώρησε χωρίς να πληρώσει το ανάλογο αντίτιμο, σύμφωνα με το seleo.gr.

Αφήστε ένα σχόλιο

* Χρησιμοποιώντας αυτή τη φόρμα συμφωνείτε με την διαχείριση των προσωπικών σας δεδομένων από το kouzounews.gr

Το kouzounews.gr χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης σας. Υποθέτουμε ότι συμφωνείτε με αυτό. Φυσικά αν θέλετε μπορείτε να αρνηθείτε. Αποδοχή Περισσότερα