Δάσκαλοι και καθηγητές από Κοζάνη και Καστοριά βρέθηκαν στην Ισλανδία και επισκέφτηκαν το κατάστημα Loo.koo.mas του συντοπίτη μας Σπύρου Πλιάτσιου. Οι εκπαιδευτικοί συμμετείχαν στο Πρόγραμμα Erasmus, που διοργάνωσε η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας (Σεμινάρια για τη βιώσιμη ανάπτυξη). Ανάμεσα του ηταν και ο διευθυντής του 8ο Δημοτικού σχολείου κ. Βογδόπουλος.
Συνδύασαν το ταξίδι τους με την επίσκεψη στο ελληνικό κατάστημα Loo.Koo.mas. Γεύτηκαν τους πεντανόστιμους λουκουμάδες και στο τέλος βγήκαν και την αναμνηστική φωτογραφία με τον Κοζανίτη ιδιοκτήτη…
Ευχόμαστε κάποια στιγμή να μας βγάλει ο δρόμος και εμάς σε αυτό το υπέροχο μέρος και προπάντων σε αυτό το φανταστικό μαγαζί.











