Για ακόμη μία χρονιά δεκάδες σχολεία σε όλη τη χώρα αναστέλλουν τη λειτουργία τους. Η συνεχής μείωση των γεννήσεων, που έχει πάρει πλέον ανησυχητικές διαστάσεις, αποτυπώνεται ξεκάθαρα στον χώρο της εκπαίδευσης: Νηπιαγωγεία και Δημοτικά με ελάχιστους ή και καθόλου μαθητές αναγκάζονται να κλείσουν.
Στη Δυτική Μακεδονία την αναστολή λειτουργίας 20 Νηπιαγωγείων και 9 Δημοτικών Σχολείων υπέγραψε η Αναπληρώτρια Περιφερειακή Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας κα Δέσποινα Παπαδοπούλου. Δείτε αναλυτικά τα σχολεία:











