Το βράδυ της 7ης Αυγούστου, το Ρολόι της Κοζάνης φωταγωγήθηκε σε φούξια και μωβ, συμμετέχοντας στη μεγάλη πανελλήνια καμπάνια ευαισθητοποίησης για τη Νωτιαία Μυϊκή Ατροφία (SMA).
Μια σπάνια ασθένεια – αλλά όχι σπάνιοι οι άνθρωποι που ζουν με αυτήν.
Η συμβολική αυτή δράση, με πρωτοβουλία του Σωματείου SMA HELLAS, ένωσε πάνω από 30 Δήμους σε όλη τη χώρα και τη Βουλή των Ελλήνων, τιμώντας τη μνήμη όσων δεν πρόλαβαν, στηρίζοντας όσους συνεχίζουν και υπενθυμίζοντας ότι η επιστήμη μπορεί να φέρει ελπίδα – όταν η κοινωνία είναι δίπλα.
Μια απλή φωταγώγηση. Ένα δυνατό μήνυμα:
Κανείς δεν πρέπει να μένει αόρατος.



















