Η Εθελοντική Ομάδα «Ανδρόνικος» έλαβε πρόσφατα τιμητική διάκριση από το Make-A-Wish, καθώς για τέταρτη συνεχή χρονιά κατέκτησε την πρώτη θέση πανελλαδικά στην πώληση των γνωστών αστεριών, συγκεντρώνοντας 5.500 αστέρια. Τα έσοδα της δράσης διατέθηκαν για την ενίσχυση παιδιών που νοσούν από καρκίνο και αγωνίζονται να βρουν μόσχευμα, ώστε να μπορούν να κάνουν όνειρα και να απολαμβάνουν τη ζωή.
Η δράση της ομάδας δεν περιορίζεται εκεί. Τα τελευταία οκτώ χρόνια έχει αναπτύξει σημαντική δραστηριότητα στην προώθηση της δωρεάς μυελού των οστών, μετρώντας πάνω από 3.500 νέες εγγραφές εθελοντών δοτών. Από αυτούς, οι 14 έχουν βρεθεί συμβατοί, ενώ οι έξι έχουν ήδη προχωρήσει στη δωρεά μοσχεύματος. Οι υπόλοιποι αναμένουν να προσφέρουν τη βοήθειά τους όταν χρειαστεί.
Για το έργο και την πορεία της ομάδας μίλησε στην εκπομπή «Περίμετρος» η πρόεδρος της «Ανδρόνικος», Πόπη Παρασκευά.










