Αθλητισμός

Οριστικά πρωταθλητής στον 2ο όμιλο της Γ Εθνικής αναδεικνύεται η Κοζάνη, μετά την απόφαση της Πειθαρχικής Επιτροπής της ΕΠΟ

Η ένσταση του Μακεδονικού για τον ποδοσφαιριστή της ΑΕ Λευκίμμης απορρίφθηκε.

Η απόφαση :

«Κατά την τελευταία της συνεδρίαση, η Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΟ έλαβε, μεταξύ άλλων, τις εξής αποφάσεις.

Απέρριψε την παρέμβαση της Κοζάνης και την ένσταση του Μακεδονικού (αγώνας Λευκίμμη-Μακεδονικός).

Επέβαλε χρηματική ποινή 16.000 € στον Απόλλωνα Σμύρνης (ανακοίνωση μετά τον αγώνα με τον Παναθηναϊκό).

Επέβαλε στις Απολλωνίδες Ερέτριας και στον Φωστήρα Καισαριανής χρηματική ποινή από 200 €.»

Αφήστε ένα σχόλιο

* Χρησιμοποιώντας αυτή τη φόρμα συμφωνείτε με την διαχείριση των προσωπικών σας δεδομένων από το kouzounews.gr

Το kouzounews.gr χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης σας. Υποθέτουμε ότι συμφωνείτε με αυτό. Φυσικά αν θέλετε μπορείτε να αρνηθείτε. Αποδοχή Περισσότερα