Εδώ και τουλάχιστον δυο εβδομάδες η συγκεκριμένη πινακίδα βρίσκεται παρατημένη με αυτόν τον τρόπο μέσα στο χώρο του πρώην κτιρίου της ΣΔΟΕ..Ας μεριμνήσουν οι αρμόδιοι να βάλουν την πινακίδα εκεί που πρέπει

Το kouzounews.gr χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης σας. Υποθέτουμε ότι συμφωνείτε με αυτό. Φυσικά αν θέλετε μπορείτε να αρνηθείτε. Αποδοχή Περισσότερα