Έντονος σχολιασμός προέκυψε όσον αφορά τις διαγραμμίσεις στην οδό πανορμου. Συγκεκριμενα χαρακτηρίστηκαν ως «ασκοπες ζωγραφιές» θέλοντας να τονίσουν το πόσο προσωρινές είναι οι διαγραμμίσεις μιας και με την πάροδο του χρόνου θα ξεθωριάζουν και θα αγνοούνται όπως και η σήμανση του Stop. Όπως επίσης ότι δεν θα εξυπηρετήσουν σε κάτι καθώς το μόνο που κατάφεραν είναι να μειώσουν τις θέσεις στάθμευσης και να δυσκολέψουν την καθημερινότητα των πολιτών της συγκεκριμένης γειτονιάς.
Καλύτερες λύσεις θα ήταν η τοποθέτηση φωτεινής σήμανσης ή προειδοποιητικού φαναριού ή ακόμη να τοποθετηθούν στο δρόμο σαμαράκια στο συγκεκριμένο σημείο ώστε να ανακόπτεται η ταχύτητα των διερχόμενων αυτοκινήτων .










