Ενωμένοι πολίτες όλων των ηλικιών, σύλλογοι Εργαζομένων, Αυτοδιοίκηση, Παραγωγοί, Επιστήμονες, Επιμελητήρια, πρέπει να απαιτήσουμε, εδώ και τώρα λύσεις που βάζουν πρώτα την υγεία και την τοπική οικονομία. Η καύση απορριμμάτων δεν είναι λύση είναι αδιέξοδο.
Με εκτίμηση
Το Δ.Σ.










