Πραγματοποιήθηκε (16-03-2026) το πρωί σε ειδική τελετή στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Αστυνομικού Μεγάρου Κοζάνης, εκδήλωση προς τιμήν των στελεχών που αποχώρησαν πρόσφατα από την ενεργό υπηρεσία, στο πλαίσιο της αναγνώρισης της πολυετούς προσφοράς τους στο Σώμα της Ελληνικής Αστυνομίας και την κοινωνία.










