ΚοζάνηΤοπικά Νέα

Ξεκίνησε η υλοποίηση της Τοιχογραφίας στον πεζόδρομο της Κοζάνηςστο πλαίσιο των Εικαστικών παρεμβάσεων σε δημόσιους χώρους

Στο πλαίσιο της Συνεργασίας μεταξύ του Δήμου Κοζάνης και του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας και συγκεκριμένα του Τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών της Σχολής Καλών Τεχνών, για την δημιουργία εικαστικών παρεμβάσεων σε δημόσιους χώρους, ξεκίνησε σήμερα, Πέμπτη 29 Αυγούστου, η υλοποίηση της μεγάλης τοιχογραφίας, στον πεζόδρομο της οδού Ειρήνης. Η τοιχογραφία επιλέχθηκε ανάμεσα σε πολλές προτάσεις που κατατέθηκαν μετά τη διενέργεια εσωτερικού διαγωνισμού του Πανεπιστημίου, αξιολογήθηκε μετά από κοινές συσκέψεις των φορέων (Δήμος Κοζάνης –ΤΕΕΤ) και στη συνέχεια εγκρίθηκε από την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής του Δήμου Κοζάνης και το Δημοτικό Συμβούλιο.

Το έργο που απεικονίζεται στην τοιχογραφία ανήκει στον Κτενιαδάκη Μανώλη, απόφοιτο του Τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών της Σχολής Καλών Τεχνών του ΠΔΜ. Έχει τίτλο «Παράθυρο στην τέχνη και την γνώση» και περιλαμβάνει συμβολικά στοιχεία, όπως τα βιβλία που συμβολίζουν την Βιβλιοθήκη και την ιστορία του τόπου, τον κρόκο που συμβολίζει τη φύση της περιοχής, το λουλούδι που συμβολίζει τη φιλοξενία, καθώς και στοιχεία που ενώνουν την τοιχογραφία με τον περιβάλλοντα χώρο.

Ήδη από τον Ιούνιο του 2018 κοσμούν δημόσιους χώρους της πόλης 6 ακόμη έργα που υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο της συγκεκριμένης συνεργασίας.

2 σχόλια

Παναγιώτης 2 Σεπτεμβρίου 2019 at 15:16

Αρκετά άβολη και επιπολαια παρέμβαση στο συγκεκριμενο σοκορο. Φάτσα κάρτα κεντρική πλατεία και γειτονικά του ισως πιο ομορφου κτιρίου στην πολη, θα περιμεναμε κάτι πιο διακριτικό και διαχρονικό τουλάχιστον όσον αφορά την επιλογή χρωματων (τα έντονα χρώματα ξεθωριάζουν γρηγορα στην έντονη ηλιοφάνεια). Καλό παράδειγμα προς έμπνευση το 4ων χρόνων σοκορο στη γωνία Γούναρη και Καρόλου Ντηλ στη Θεσσαλονίκη.
Ελπίζω να

Απάντηση
Νίκος 2 Σεπτεμβρίου 2019 at 20:12

Συμφωνώ απόλυτα, ξεχωρίζει έντονα από την εικόνα της πόλης, βγαίνει μπροστά αλλοιώνοντας το περιβάλλον. Η τέχνη είναι υποκειμενική και ελεύθερη, η αρχιτεκτονική όμως και η εικόνα της πόλης ορίζει πλαίσια τα οποία δημιουργούν ένα αποδεκτό από την πλειοψηφία περιβάλλον. Το Παράδειγμα της Θεσσαλονίκης είναι πετυχημένο γιατί αναγνωρίζει το “γύρω”. Ακόμα και ένα κάδρο στο σπίτι έχει συγκεκριμένη θέση…. Παρόλα αυτά είναι κάτι που ευτυχώς εύκολα διορθώνεται.

Απάντηση

Αφήστε ένα σχόλιο

* Χρησιμοποιώντας αυτή τη φόρμα συμφωνείτε με την διαχείριση των προσωπικών σας δεδομένων από το kouzounews.gr

Το kouzounews.gr χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης σας. Υποθέτουμε ότι συμφωνείτε με αυτό. Φυσικά αν θέλετε μπορείτε να αρνηθείτε. Αποδοχή Περισσότερα