Παράπονο αναγνώστη: Πάνω από δύο εβδομάδες πεσμένη πινακίδα στο πρώην κτίριο ΣΔΟΕ
Εδώ και τουλάχιστον δυο εβδομάδες η συγκεκριμένη πινακίδα βρίσκεται παρατημένη με αυτόν τον τρόπο μέσα στο χώρο του πρώην κτιρίου της ΣΔΟΕ..Ας μεριμνήσουν οι αρμόδιοι...







