ΚοζάνηΤοπικά Νέα

Κοζάνη: Εν αναμονή απόφασης για το Δημοτικό κτηνιατρείο

Την παραχώρηση τμήματος των εγκαταστάσεων του πρώην Κτηνιατρικού Εργαστηρίου στη Λευκόβρυση Κοζάνης, για τη δημιουργία Δημοτικού Κτηνιατρείου από το Δήμο Κοζάνης, θα εισηγηθεί η Αντιπεριφερειάρχης Κοζάνης, Κατερίνα Δαδαμόγια, στην Οικονομική Επιτροπή Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας, που συνεδριάζει αύριο, 5 Ιουλίου 2022.

Σύμφωνα με πληροφορίες η επιτροπή καλείται να εγκρίνει το αίτημα του Δήμου Κοζάνης, που κατέθεσε από το 2019 στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης να του παραχωρηθεί τμήμα των εγκαταστάσεων της κτηνιατρικής υπηρεσία για 5 χρόνια, ώστε να χρησιμοποιηθεί για τις ανάγκες δημιουργίας Δημοτικού κτηνιατρείου.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι το Υπουργείο έχει παραχωρήσει το συγκεκριμένο κτήριο στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας.

ΕΡΤ Κοζάνης

Αφήστε ένα σχόλιο

* Χρησιμοποιώντας αυτή τη φόρμα συμφωνείτε με την διαχείριση των προσωπικών σας δεδομένων από το kouzounews.gr

Το kouzounews.gr χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης σας. Υποθέτουμε ότι συμφωνείτε με αυτό. Φυσικά αν θέλετε μπορείτε να αρνηθείτε. Αποδοχή Περισσότερα