Το μέλλον των εργαζομένων του ΑΗΣ Αγ. Δημητρίου, μετά την παύση λειτουργίας του σταθμού στις 31/12/2025, συζήτησαν την Πέμπτη το μεσημέρι στην Αθήνα, τα μέλη της Επιτροπής Διαβούλευσης της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ στην οποία συμμετέχει και το Προεδρείο του Σωματείου «ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ».










